Turecko 2014 - Sailor´s beach club - Kremer

první den..opar na obloze, ale vedro slušný...Jaroušek si užíval jak let, tak i vše zde ( tobogány, moře, ňaminky)..je ¨to tu krásný (díky Věru)- ubytování, jídlo ( během oběda opravdu vše ochutnat nejde), koupání a konzumace všeho kdykoli během dne ( jak jídlo , tak pití :-) ). ----teď trávim na večeři u skleničky rakije

druhý den...ráno pod mrakem..od poledne azúúúro...celé dopoledne jsme satánkovi tahali trn z paty...jinak Jarunka si opět užívá moře a tobogány- má tu nové dva kamarády ( česká rodinka, co přiletěla s námi)...maminka užívá sluníčka (podivín) a tatínek pestré nabídky jídla a pití :-)....jo a v noci mě pěkně prudil komár ( a spolunocležníci na hotelu, kteří se vraceli po večerní zábavě spát)

třetí den...ráno na nás vykouklo pohoří Taurus v plné kráse...obloha čistá, mráčky až odpoledne, vedro, ale příjemně pofukuje....Jarunka si to dnes opět vše užil...dle jeho slov ,, tatínko, já si moze uzívám,,...koupání v bazénu, v moři a dětskou prolézačku, kde si hraje s ostatními dětmi...večer všichni padnem totálně vyčerpaní...večer tu je pěkně dusno.....jo a už mě zase kousla ryba! druhý den po sobě!! do krve!!!...když toho nenechá, ta ji sežeru :-)

čtvrtý den...dnes spíše odpočinkový den..dopoledne lehce moře a bazén, odpoledne to samé s tím rozdílem, že Jarunka usnul na lehátku...už je ze sluníčka a z vody pěkně unavený......večer tu je plno komárů...zase mě kousla ryba- jde po té odřené noze- srab....musel jsem dezinfikovat....rakije je dobrý lék......dnes jasno a pěkné vedro....nicméně před týdnem tu prý bylo 45 stupňů.....je tu plno rusů a němců- naštěstí po včerejším finále v ms tu byl celkem klid.....nemá to tu chybu.......zítra se chystáme do Kemeru- snad to vyjde, tak budou nějaké fotky na webu a kebab v bříšku :-).....Jaroušek začíná sám plavat !!!!....šikulka....potopí se a jede...jsem na něj moc pyšný...

pátý den...dnes dopoledne po snídani jsme jeli taxikem do Kemeru na úterní trhy ( BAZAAR)..lákání, smlouvání atd...s Jarunkou jsme to po chvilce vzdali a šli na pívo a limču...vrátili jsme se kolem poledne....chvilku jsme si odpočinuli, šli do moře a poté na bazén..Je tu stále velké vedro....zážitky a vše tu je krásné- bohužel již začínám počítat, že se nám to krátí...chjo......ale udělali jsme opravdu dobře, že jsme se rozhodli letět letos k moři. Chci si užít každou chvilku....

šestý den...ráno to vypadalo že i sprchne, nicméně během chvilky bylo opět příjemných 38...Jarouška moc baví plavat bez rukávků - tobogánů je nějak přesycen, tak teď vhodíme na velký bazén...večer jsme šli na procházku do města- Jája si koupil pistol, zastřelil pár turků a usnul mi v náručí...S Léňou jsme večer seděli na balkoně a dali si po pivku z baru

sedmý den.....doufám, že tu Věrča bude mít stejné počasí jako mi....dopoledne jsme byli na velkém bazénu a odpoledne půjdem na klouzačku a tobogán...možná večer kouknem do města- taková rozlučka.....je po jedné hodině- půjdem na oběd.....Léňa už pobalila- sakryš toto uteklo......no nic, bylo tu úžasně.......už se odmlčím, tedy pokud se něco zajímavého nepřihodí, aby to nestálo za zmínku....jestli vše půjde jak má, tak zítra touto dobou bedeme doma na obídku a koukat na video z dovolené......toto je poslední zpráva do lodního deníku......ahoj a dík...:-)